Rörelseglädje med Lingförbundet

Välkommen att träna med Lingförbundet!

Lingförbundet är en anrik förening i Göteborg som erbjuder gruppträning för vuxna och seniorer. Alla som vill är välkomna och det spelar ingen roll om du är nybörjare eller van motionär.

I ditt närområde har vi följande träningsutbud:

Kärralundsskolan (Birkagatan 61)

Måndagar 18.30-19.30 – medelgympa

Onsdagar 18.00-19.00 – medelgympa

Rosendalsskolan (Sörensens gata 2, Björkekärr)

Torsdagar 18.30-19.30 – medelgympa med ryggfokus

Som ny motionär får du prova på gratis under en vecka och testa alla pass du vill. Ingen föranmälan behövs utan det är bara att dyka upp på träningen. Höstterminen 2023 startar gång vecka 36.

Om du väljer att fortsätta träna med Lingförbundet efter din provträning ligger medlemsavgiften på 100 kr/år och träningsavgiften på 600 kr/termin för dig som är 65 år och äldre. Du får så snart avgiften är betald träna hur mycket du vill och på vilka pass du vill bland vårt utbud. Vi erbjuder också FaR-rabatt på 20%.

Läs gärna mer på vår hemsida www.lingforbundet.se och kontakta oss på info@lingforbundet.se eller 031-28 28 85 vid frågor.

Vi hoppas på att du är nyfiken på att träna med oss – varmt välkommen!