Medlemsmöte 15 maj

Välkomna till Mötesplats Tunadal och lyssna på Sven-Erik "Garvis" Alfredsson! Han kommer att visa filmer och bilder från Sri Lanka.

Tennis på studs Köping möter Västerås

Köpings Tennisklubb och padel bjöd in TK Aros, Västerås, onsdagen den 24 april, för ett möte i denna trevliga och numera populära sport för pensionärer.

Folkhälsovecka 20-24 maj

Kom och delta på SPF Seniorernas alla aktiviteter under veckan! Lokalt anordnas: Kulturvandring med fågelskådning i Norsa hagar den 20 maj. Prova på FallFitness kan du göra 21 maj. OBS! Föranmälan!

DM i Hjärnkoll 2024

Under fredagen avgjordes DM i Köping. Köpingshus deltog med två lag.

Resa med SPF Seniorerna Köpingshus

Tisdag 16 april åkte 43 förväntansfulla SPF:are på resan Västerås med omnejd.

Damlunch 26 april

Välkommen till april månads damlunch! Glöm inte att anmäla dig senast kl. 15 den 19 april

Avslutning på herrarnas matlagningskurs

Föreningen har haft en matlagningskurs för herrar under säsongen. Åtta herrar deltog. Man har träffats och lagat mat vid åtta tillfällen på Tallåsgården i Munktorp.