Föreningsexpeditionen

Engelbrektsvägen 16 B
177 51 JÄRFÄLLA

E-post: exp@spfseniorernajarfalla.se

Adress Engelbrektsvägen 16 B, kod 6565 under expeditionstid. Telefon 08-580 274 20. Telefonsvarare ger aktuell information, bland annat om aktuella öppettider.
E-post: exp@spfseniorernajarfalla.se

Öppettider:
Måndagar kl. 09.30 – 11.30
Torsdagar kl. 09.30 – 11.30
• Vi kan ta emot personliga besök på expeditionen för dina ärenden, såsom anmälningar till aktiviteter och utlämning av biljetter. Vi gör detta bäst om vi bara har en besökare i taget inne på expeditionen.

Expeditionen behöver hjälp!
Vill du hjälpa till på expeditionen, ett akut behov har uppstått. På expeditionen hanterar man anmälningar, svarar på frågor och hjälper oss medlemmar tillrätta med det mesta. På sista tiden har ett par vakanser uppstått så vi behöver hjälp.
Ring till exp. 08-580 274 20 så berättar de mer. Du kan själv styra hur mycket tid du vill lägga på jobbet. Du kommer inte att ångra dig då det är ett glatt och trevligt gäng som jobbar där.
I vår förening har vi glädjen att ha många både fantastiska och aktiva seniorer som hjälper till med anordnandet av aktiviteter. Trots att vi är många så behöver det hela tiden fyllas på med nya friska krafter – ju fler vi är som hjälps åt desto fler träffar och aktiviteter får vi. Anmäl ditt intresse att vara med och jobba på expeditionen så tar vi kontakt med dig. Du behövs.

Redaktionen för JärfällaSENIOREN: redaktionen@spfseniorernajarfalla.se
Redaktionen tar emot annonser och annat material som ska publiceras i JärfällaSENIOREN samt på hemsidan.
Alla inslag som ska in på hemsidan skickas till Katarina Wicksell, redaktionen@spfseniorernajarfalla.se

Avgifter för aktiviteter
Betala gärna för flera aktiviteter och för flera personer i samma betalning. Specificera aktiviteter och namn på personer så att den som kontrollerar kan tyda inbetalningen. Skriv tydligt. Glöm inte namn på avsändare. Vårt konto för aktiviteter är PG 23 17 69-1.

Ändrat telefonnummer eller e-postadress?
Glöm inte att meddela vår expedition när du ändrar telefonnummer eller e-postadress!

Är du inte redan medlem i föreningen men önskar bli klicka här