Årsmöte 2023

Årsmötet 2023 i Runtuna Bygdegård 14 februari.

• Lottförsäljning
  • Prisbordet
  • Parentation
  • Mötesordförande och sekreterare
  • Avgående valberedning
  • Avgående revisionsmedlem
  • Avgår ur väntjänst
  • Arrangörerna
  • Lottförsäljning
  • Prisbordet
  • Parentation
  • Mötesordförande och sekreterare
  • Avgående valberedning
  • Avgående revisionsmedlem
  • Avgår ur väntjänst
  • Arrangörerna

SPF Tystbergabygdens årsmöte i Runtuna 14 februari 2023

V ordf Kjell Karlsson hälsade alla välkomna, en parentation genomfördes för avlidna medlemmar under året. Ljus tändes och dikt lästes av Birgitta Ny-Simson.

Till mötesordförande valdes Per-Åke Lindgren och till sekreterare Berit Jansson.  Mötet gick ganska fort och smärtfritt några poster saknas. Styrelsen fick full ansvarsfrihet, har skött sig bra under året.

Efter årsmötet avtackades ett antal funktionärer med blommor och applåder.

Det åts även en god smörgåstårta med diverse dryck.

Styrelsen 2023 består av: Ordförande Kjell Karlsson, sekreterare Berit Jansson, Kassör Ann Axelsson, Vice ordförande Sanny Sunesson vice sekreterare Inga-Lill Lindvall, ledamöter Alice Martinsson, Anita Grede.

Många lotterivinster fanns det på lottbordet, dessa vinster var skänkta av medlemmarna det tackar vi hjärtligt för, applåder framfördes även till de duktiga arrangörerna till detta årsmöte 2023.