Funktionärsmöte 190425

Samling i Sättersta hembygdsgård för styrelse och funktionärer.

SPF Seniorerna Tystbergabygden
hade den 25 april ett funktionärsmöte i Sättersta hembygdsgård, ett 25 tal funktionärer slöt upp till detta möte. Ordf Per-Åke Lindgren hälsade alla välkomna.
Vi blev efter detta indelade i olika grupper där vi fick fundera och diskutera över vad vi betyder för vår förening. Många synpunkter lämnades på detta.
Diskussionens vågor gick höga vid alla bord. Efter smörgåstårta och kaffe fick vi berätta om våra förehavanden och även vad vi ville skulle hända i vår förening. Många förslag lämnades som vi kan fortsätta arbeta på. Det var ett uppskattat och trevligt möte där alla fick komma till tals. Ordf Per-Åke avslutade mötet och tackade för visat intresse, efter detta möte var det dags för bridgespelarna att ta över lokalen.

Styrelse och funktionärer.
Foto Rolf Pettersson.