Medlemsmöten våren 2024

Välkommen till vårens medlemsmöten!

MEDLEMSMÖTEN

Under denna rubrik återfinns mötena i Bergasalen och i Stora Salen, Medborgarhuset. Vid möten som äger rum i Bergasalen serveras kaffe med tilltugg eller annan förtäring,50 kr,och vid möten i Stora Salen i Medborgarhuset serveras frukt ochvatten, 30 kr.
Vi vill be er uppmärksamma att möten i Stora Salen börjar kl. 13.00 och möten i Bergasalen kl. 14.00 med undantag av den 23 januari då mötet börjar kl. 15.00.
Till medlemsmötena gäller alltid förhandsanmälan via e-post eller telefon, se respektive medlemsmöte. Eftersom det ofta är fullbokat och kölista till våra aktiviteter är vi tacksamma om ni avbokar vid förhinder.

Föreningen får kontinuerligt nya medlemmar och det är viktigt att vi alla i samband med mötena bidrar till att dessa känner sig välkomna!

Om ni vill betala före mötet går det bra att betala via swish till föreningens nr
1 232 177 368. Inbetalningen märks med datum för aktiviteten. Inbetald avgift betalas inte tillbaka om man får förhinder att delta.