Årsmöte 2018

Årsmöte 15 februari 2018

• Birgitta Gustavsson med blombuketter till Carina Andersson och Owe Johansson som avtackas av Jan Mikaelsson
  • Bild på nya styrelsen
  • Bild på nya styrelsen

Den 15 februari hölls årsmöte i Ansgarsgården. Mötet inleddes med att prästen Lars Ström höll en minnesvärd parentation över medlemmar som avlidit under verksamhetsåret. Därefter valdes ett presidium för mötet och de egentliga mötesförhandlingarna inleddes. En verksamhetsberättelse föredrogs med hjälp av ett bildspel. Från och med år 2019 höjs medlemsavgiften till 280 kr per år, enligt beslut som togs, detta är föranlett av att förbundsavgiften kommer att höjas med motsvarande. Två nya styrelsemedlemmar invaldes istället för två avgående.Som nya medlemmar valdes Barbro Magnusson och Hans Carlsson. De avgående Owe Johansson och Carina Andersson avtackades med var sin blombukett. Efter avslutade mötesförhandlingar intogs kaffe med semla.