Medlemsträffar våren 2022

Ni får här information om vårens program, det kommer förhoppningsvis in i appen också, så att ni har tillgång till det utan att ha programmet i handen.

Januari  måndag 17, kl.14.00   Jan Carlsson underhåller med musik och lite allsång.

Februari      "        14, kl. 14.00  Årsmöte med sedvaliga mötesförhandlingar, till det                                           efterföljande kaffet bjuder föreningen på något gott.

Mars             "       14, kl. 14.00  Min privatekonomi som senior, med ekonom Jan-                                           Åke Karlsson.

April              "        11, kl. 14.00 Nybro Stads spännande historia, från Lortbro till                                                Nybro, med Glasbruksduide Maria Rudström.

Maj                "        16, kl. 14.00 Trygghet inne, ute och i cyberrymden, med                                                       kommunpolis Mats Ljungqvist.

Juni                "        13, kl. 14.00 Traditionsenlig vårfest, med sång och musik                                                      tillsammans med Glada Bokens Orkester.

Platsen för samtliga träffar är Qvarnaslät.