TRÄDGÅRDSFEST I LINNÉTRÄDGÅRDEN

På Linnés födelsedag öppnas Linnéträdgården i Uppsala för fest mellan klockan 11 – 17. Gratis entré! Välkommen!

Sommar + bridge? JAVISST = SOMMARBRIDGE!

Start 15 maj - välkommen!

MINIMÄSSA PÅ SKEPPSGÅRDEN 17 MAJ

SPF, PRO och Bålsta finska förening ordnar en Minimässa den 17 maj mellan klockan 13.00 – 16.00 på Skeppsgården.

Välkommen till medlemsträff den 25 april

Förutom information från styrelsen kommer flera gäster att prata om hälsa och olika aktiviteter. Dessutom blir det underhållning av Octavia!

Bli inte lurad!

Fredagen den 8 mars arrangerade SPF Seniorerna Håbo en mycket välbesökt informationsträff med polisen, Handelsbanken och Sparbanken, Enköping.

Belongevent den 2/4 kl. 15-18.45

Jo, du läste rätt - det ska vara "belongevent" - inte ballongevent! Under 3 timmar och 45 minuter finns möjligheten att testa något nytt och träffa nya människor.

Medlemsforum 2

Värmland med Västanå teater

24 - 25 augusti besöker i vackra Värmland, som bjuder på skön natur, kultur och konst.