Trivsamma träffar

Vid evenemang av festkaraktär är det insläpp tidigast 15 min före utsatt tid.

• Trevlig sammankomst

EVENEMANG Här redovisas aktiviteter under rubrikerna Resor, Studiebesök, Teater och Musik och Övriga evenemang. Om noteringen "Fulltecknat" finns har aktiviteten annonserats tidigare och blivit fulltecknad. Det har upprättats en väntelista och om möjligt dubbleras aktiviteten. Är du intresserad av att komma med på ett evenemang, hör av dig även om anmälningstiden gått ut eller om "Fulltecknat" anges. Det kan ha kommit ett sent återbud. Samtliga evenemang är i princip endast till för medlemmar. Anges "endast för medlemmar", får undantag från regeln inte göras.

Får du förhinder att delta, meddela expeditionen, 08-580 274 20  så att annan medlem kan erbjudas plats. Du kan även skicka e-post till exp@spfseniorernajarfalla.se. Det gäller även om deltagande i aktiviteten är kostnadsfritt. Måste du lämna återbud sent under icke-expeditionstid, kontakta samordnaren för aktiviteten eller någon i styrelsen. Anmälan eller avanmälan kan inte lämnas på telefonsvarare.

Vid de flesta av våra aktiviteter går det bra att ha med rullstol eller rollator. Är du tveksam om det är möjligt, kontakta vår expedition. Vi vill givetvis att alla ska kunna delta. Om du som har rullstol anmäler dig till aktivitet i vår lokal, tala redan vid anmälan om detta, så ska vi på bästa sätt ordna plats.

Har du beställt biljetter till något evenemang, glöm inte hämta ut dem i tid så du inte missar evenemanget!