Aktiviteter att tänka på

Aktuella aktiviteter för SPF Seniorerna Järfälla finns under rubrikerna i vänstra kolumnen.

Här redovisas aktiviteter under rubrikerna Resor, Studiebesök, Teater-Musik-Film, Månadsträffar, Trivsamma träffar, Friskvård, Bridge och Studier.

Om noteringen Fulltecknat finns har aktiviteten annonserats tidigare och blivit fulltecknad. Det har upprättats en väntelista och om möjligt dubbleras aktiviteten. Är du intresserad av att delta i en aktivitet, hör av dig även om anmälningstiden gått ut eller om ”Fulltecknat” anges. Det kan ha kommit ett sent återbud. Samtliga aktiviteter är endast för medlemmar.

Får du förhinder att delta, meddela expeditionen, 08-580 274 20  så att annan medlem kan erbjudas plats. Du kan även skicka e-post till exp@spfseniorernajarfalla.se. Det gäller även om deltagande i aktiviteten är kostnadsfri. Måste du lämna återbud sent under icke expeditionstid, kontakta samordnaren för aktiviteten eller någon i styrelsen.

Anmälan eller avanmälan kan inte lämnas på telefonsvararen. Vid de flesta av våra aktiviteter går det bra att ha med rullstol eller rollator. Är du tveksam om det är möjligt, kontakta vår expedition.

Vi vill givetvis att alla ska kunna delta. Om du som har rullstol anmäler dig till aktivitet i vår lokal, tala redan vid anmälan om detta, så ska vi på bästa sätt ordna plats.

Glöm inte hämta ut dina biljetter i tid, så du inte missar aktiviteten!

Viktig information!
I fortsättningen kommer SPF Seniorerna Järfälla att utnyttja förbundets service för massutskick via e-post eller SMS. Den information som skickas ut kommer att gälla program med kort framförhållning, lediga platser till teater, musik, film och studiebesök samt annan viktig information. Vi kommer inte att skicka reklam eller annat icke önskvärt. Avsändare kommer att vara SPFJarfalla på SMS eller MailutskickSPF SYSTEM <noreply@utskick.spfseniorerna.se> och så Järfälla längre ner på meddelandet. Om du vill ta del av denna information är det viktigt att du anmäler e-postadress eller mobilnummer till din förening, SPF Seniorerna Järfälla.