Medlemsmöte 3 april

”Åska – myt och verklighet” - ett föredrag med spänning på hög nivå!

Välkommen till medlemsmöte med lunch den 3 april kl 13.00 på Finnhovi, Skåningstorpsvägen 2, Skövde. ”Åska – myt och verklighet” - ett föredrag med spänning på hög nivå som kommer att hållas av Gunnar Sporrong.

Anmälan senast söndag den 31 mars till Bo Harder, via mail 816harder@gmail.com eller SMS 070 647 70 67 (i undantagsfall per telefon).Entré 120 kr som kan betalas i förväg med swish till 123 520 86 65 (skriv vad betalningen avser) eller vid entrén. Kontant betalning går också bra.

OBS! Anmälan är bindande, dock kan avanmälan göras om detta sker senast söndag den 31 mars.

Annons om inbjudan kommer också att finnas i SLA under Föreningsnytt Skövde torsdag den 28 mars. I samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan.