Medlemsmöten

Här finns information om kommande och genomförda
månadsmöten, årsmöten och informationsmöten för nya medlemmar. Referat från genomförda möten finns under respektive år.

Månads- och årsmöten är alltid i Pingstkyrkan. Informationsmöten är i Vuxenskolans lokaler på Nygatan.

Program för SPF:s månadsmöten under 2024.

4 mars. Den internationella organisationen Mercy Ships har ett antal läkarfartyg med vårdbesättningar som finns i vattnen runt  Afrika för att hjälpa till vid olika kriser. Ola Sterwin, som är engagerad i ledningen för den svenska delen av verksamheten, kommer till oss tillsammans med en sjuksköterska och berättar om verksamheten. Insamling till deras behjärtansvärda verksamhet. Bengt Josefsson ansvarig. Vill du veta lite mera om organisationen? Klicka här för att besöka deras hemsida.

8 april. Berit Abrahamsson Brommö. Bilder. Berit Holtet ansvarig.

6 maj. Lennart Green från f.d. Drifters orkester kommer och underhåller oss och förhoppningsvis får vi lite sommarkänsla av hans musik.Jörgen Sundin ansvarig.

2 September. Mariestad är ju en stad under stor förändring. Tomas Jiglind från kommunens bildarkiv visar bilder på hus och miljöer från gamla Mariestad. Bengt Josefsson ansvarig.

7 oktober. Musikunderhållning med Lilla Bandet från Färgelanda. Jörgen Sundin ansvarig.

Tycker du att något i  informationen på den här sidan är oklart eller felaktigt är du välkommen att ta kontakt med mig!
Bengt Josefsson  på tel.070-591 37 00, eller e-post: bengtgs@gmail.com