Aktiviteter

I menyn finner du information om samtliga aktiviteter som SPF Mariestad erbjuder sina medlemmar.

Bild från Pixabay.com
Våra aktiviteter arrangeras i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan

Med aktiviteter avser vi här gruppaktiviteter som inte är kurser, möten, fester evenemang eller liknande; som t ex Seniormässan. Information om sådant finner du i huvudmenyn under rubrikerna Evenemang, Medlemsmöten och Studieprogram.

Vi hoppas att informationen här ska vara inspirerande och locka fler medlemmar att delta. Kom ihåg att du alltid är välkommen att ta kontakt med aktiviteternas kontaktpersoner för att få utförligare information. Telefonnummer och mailadresser till dem finns alltid angivna.

Det finns en översikt över våra aktiviteter med korta beskrivningar i Programbladet, som du fått med posten. Du kan också läsa det senaste Programbladet i elektronisk form under menyrubriken "Om Föreningen".

Om något ser konstigt ut eller verkar felaktigt – ta i så fall kontakt med kontaktpersonen för den aktuella aktiviteten eller med webbredaktören.

Hans-Bertil Fransson
Ordförande