Bli medlem i vår förening nu - avgiften gäller även 2024

Denna sida (utom den inledande informationen) styrs från förbundet, så vi kan inte påverka utformningen mer än marginellt. Vår förening har medlemmar i många postnummer, men de flesta har postnummer som börjar på 126 och 129.

Medlemsavgiften i vår förening är 285 kr/år.

Vill du bli medlem nu, kontakta vår medlemssekreterare Britt Inger Malmgren,
tel. 070-182 77 52 eller via e-post Brittingerm@gmail.com

Central uppbörd
Förbundet centralt skickar ut avier på medlemsavgiften till dem som är medlemmar i november. Avgiften ska sen betalas senast 31/12.

e-faktura
Du kan anmäla till din internetbank att du vill betala med e-faktura till SPF Seniorerna (bg 505-1743).

Vänmedlem (= betalande medlem i annan SPF-förening)
Vänmedlem betalar 100 kr per år direkt till vår förening (pg 44 80 07-5 eller bg 270-9095) och har då full tillgång till alla våra aktiviteter.

Kontakta medlemssekreteraren även om du vill bli vänmedlem.

Byte av förening
Om du är med i en annan SPF-förening inom Stockholms län och vill byta till vår förening är det bäst att kontakta SPF Stockholmsdistriktet, tel 08-720 77 30 eller e-post: info@spfstockholm.se
Då kontaktar de båda föreningarna och registrerar bytet.

Stödmedlemsskap (Nytt fr.o.m. 2022)
Stödmedlemskap i förbundet kan beviljas den som, oavsett ålder, önskar ta del av aktuella seniorpolitiska frågor och önskar stödja SPF Seniorernas verksamhet.

Stödmedlem har i tillämpliga delar tillgång till förbundets utbud av olika rabatter. Stödmedlem har inte rösträtt och kan inte inneha styrelseuppdrag.
Stödmedlem är inte medlem i en förening och har därmed inte tillgång till en förenings utbud av aktiviteter.

Stödmedlem betalar en av kongressen fastställd medlemsavgift direkt till förbundet.

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 285,00kr
Ingen förening matchade på ditt postnummer