Biblioteket inbjuder

Samarbete mellan Huddinge Bibliotek och SeniorNet

Till alla medlemmar i SPF Seniorerna Huddinge

Vi har fått en inbjudan från Huddinge bibliotek och SeniorNet till en presentation av de digitala resurser som vi har tillgång till där:

Hej SPF, som ni ser i bilagan så kommer SeniorNet Huddinge och biblioteket att ha ett möte kring bibliotekets digitala tjänster dvs. allt som de kan erbjuda dig som boende i Huddinge. Vi träffas i Biblioteket men sänder detta även digitalt, du som är medlem kan alltså delta via länk. Länken skickas ut till medlemmar men jag ska försöka skicka den till andra intresserade också (blivande medlemmar kanske?). Allt detta kommer vi givetvis att lägga ut på Facebook seniornet huddinge samt på https://huddinge.seniornet.se/ ). Sprid gärna detta bland era medlemmar.

Sven Nicklasson

Det finns även information om aktiviteten på bibliotekets hemsida under rubriken På Gång.

Mötet sker den 11/11 på huvudbiblioteket kl 13:00 – 15:00.