Rabatt på taxi för seniorer

Information till alla medlemmar i SPF Seniorerna Huddinge.
Vi har fått information från CABONLINE om nya möjligheter med det rabattkort vi haft för resor med TaxiKurir. Nu finns ett nytt kort som ger utökade möjligheter. Nu finns även Rullstolstaxi tillgänglig.
Medlemmar i SPF Seniorerna Huddinge kan kontakta föreningen med mail spf.huddinge@outlook.com för att få kortet.
Här nedan finns informationen från CABONLINE.

Information från CABONLINE

SENIORKORTET

Som ni säkert känner till så har Taxikurirs Seniorkort funnits sedan 1994. Vi på CABONLINE är nu ägare till Taxikurir tillika med SverigeTaxi (fd Taxi020) och TopCab här i Stockholm.
CABONLINE utökar nu tjänsten till att Seniorkortet gäller på både Taxikurir och Sverigetaxi vilket innebär att ni får tillgång till mer än 2.500 bilar här i hela Stockholms län.
Det nya kortet gäller precis som tidigare, man säger till vid beställningen att man har seniorkort och sedan visar man kortet för föraren innan resan startas. Kortet ger upp till 20% rabatt.
Beställningen görs på 08/744 95 60.

Här finns information om CABONLINE Rullstolstaxi

Här kan Du se exempel på rabattkortet samt "visitkort" för att beställa Rullstolstaxi.

Gunne Karlsson
Cabonline Stockholm.

www.cabonline.com

Medlemmar i SPF Seniorerna Huddinge kan kontakta Sören Ekelund 070 594 4043 för att få kortet.