SPF seniorerna

Föreningslokal
Lindåsen, Skogås torg 19

Om du vill kontakta oss
Tel: Se flik över styrelse.
E-post: spf.huddinge@outlook.com

Plusgiro för resor: 28 93 57-6
Bankgiro: 501-1911
Medlemsavgiften  är 350:-

Organisationsnummer 812800-8094

----------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

Vi finns digitalt.

Hemsidan fokuserar på programhäftet men tar även upp avvikelser från det såsom felrättningar och förändringar. Hemsidan innehåller även information som berör äldrefrågor, nyhetsbrev mm men även ett bildgalleri.
Målet med hemsidan är att den alltid ska vara aktuell.

Webredaktör för hemsidan är Chrster Björklund. Har du synpunkter, kritik eller förslag till förbättringar eller rena felaktigheter, hör av dig till mig, Christer Björklund mobil 070-760 26 65 eller e-post christer.malldesign@outlook.com

SPF SENIORERNA HUDDINGE finns på Facebook

På Facebook kan du läsa kortfattat det mesta som finns i Programhäftet också göra egna kommentarer till olika aktiviteter och arrangemang samt sprida budskapet. Även bilder från olika aktiviteter lägger vi ut här.
Du hittar oss på adressen https://www.facebook.com/spfhuddinge