SPF-appen

SPF-appen ger oss ett nytt enkelt, sätt att informera och kommunicera med våra medlemmar och andra intresserade.

• Ladda ner SPF-appen till din telefon!

Manual för nedladdning av SPF-appen klicka här

SPF-appen är en app för smarta mobiltelefoner och surfplattor. Den förmedlar information från föreningens, distriktets och förbundets hemsidor.

Det speciella med den här appen är att när en "Nyhet" publiceras på föreningens hemsida så skapas en puchnotis i telefonen, som uppmärksammar att något nytt från SPF Seniorerna finns att ta del av.

Vi vet att det inte är så många som söker sig till hemsidor för att få information, men appen är en genväg till hemsidan som både ger nyhetsnotisen och möjlighet att ta del av allt annat på hemsidan.

Appen laddas ner utan kostnad på samma sätt som andra appar från Appstore (för iPhone och iPad) och Google Play för apparater med Android operativsystem (t ex Samsung, Huawei, Doro). För att hitta SPF-appen, sök på: "spf seniorerna".

SPF Seniorerna Kiladalen
Ingegärd Nylund