Styrelsemöte i SPF Seniorerna Kiladalen, 240103

Den 3 januari hade styrelsen sitt första möte för året.

• Styrelsemöte i IK Tuns klubblokal.

Hela styrelsen var samlad i IK Tuns klubbhus och vi hälsade varandra god fortsättning på det nya året.

Margareta redogjorde för föreningens ekonomi och styrelsen godkände och undertecknade balansräkningen för 2023. Därefter var det dags för årsberättelsen för 2023, som alla tagit del av att undertecknas.

Medlemsstatistiken visar att vi fn är 298 medlemmar och att det under år 2023 tyvärr har avlidit 14 medlemmar.

Vi planerade för årsmötet, som kommer att äga rum den 12 februari. Även en funktionärsfest planerades, alla aktiva funktionärer samt de som avgått i samband med årsmötet kommer att inbjudas.

Styrelsen har under en tid testat en SPF-app, som kommer att introduceras vid månadsmötet den 8 januari och styrelsen hoppas att många kommer att ansluta sig och ha glädje av den.

Text: Elisabeth Lindqvist
Bild: Ingegärd Nylund