Styrelsemöte i SPF Seniorerna Kiladalen 231211.

Den 11 december hade vi årets sista styrelsemöte i IK Tuns klubbstuga i Enstaberga.

• Bosse, Margareta, Gunnar, Astrid och Inger i styrelsearbete.

Vi är just nu 297 medlemmar samt 14 vänmedlemmar.

Vi gick igenom ekonomin, resultat och balansräkning för år 2023 samt budget för år 2024. Föreningen har mycket god ekonomi.

På årsmötet ska styrelsen föreslå att medlemsavgiften för år 2025 ska vara oförändrad 250 kr per person även fast förbundet kommer att höja sin avgift med 30 kr per person.

Det är även budgeterat för en funktionärsfest och medlemsträff med nya medlemmar under år 2024.

Hemsidan har fortsatt många visningar ca 500 per månad. Vår Facebook sida har 81 st följare och det är många visningar på det som läggs ut. Instagram kontot är inte riktigt igång. En nyhet är att vi ska utöka vår information genom att börja använda ”SPF-appen”.

Ingalill från valberedningen var också med på styrelsemötet. Det är inte så mycket som saknas för dem. En hälsocoach och en styrelsesuppleant.

Canastan firar 10-årsjubileum nästa år och föreningen ger dem 1000 kr att fira för. Distriktet gav oss 5000 kr i projektbidrag till vårt sista månadsmöte i december.

Vi tackade IK Tun med en julblomma för att vi får ha våra styrelsemöten i deras lokal.

Text och bild: Ingegärd Nylund

God Jul och Gott Nytt År!

önskar Styrelsen

SPF Seniorerna Kiladalen