Galathea

Vår föreningslokal på Södra Trängallen 3

Föreningslokalen Galathea

Galathea kommer inte att vara tillgänglig för föreningsaktiviteter under tiden maj-sept (preliminärt) p.g.a. större renovering i fastigheten.

Många av föreningens aktiviteter äger rum i föreningslokalen Galathea, Södra Trängallén 3.

Föreningens expedition är belägen där och preliminärt varje helgfri måndag från 9/10-11/12, kl. 10-12 är den bemannad. För kontakt med föreningen kan du alltid ringa 070-415 32 92 eller skicka e-post till spfskovde@telia.com.

I lokalerna finns stora salen med plats för ca 40 personer, flera sammanträdesrum, kök med serveringsporslin samt kaffebryggare och mikro. Här finns också biljardbord, bibliotek, trådlöst nätverk och storbildsskärm. Lokalen kan hyras mycket förmånligt av medlemmar. I lokalansvariggruppen ingår Ingmar Berggren, 070-646 04 45, Kerstin Hammarström, 0500-47 10 60 och Eva Emilsson, 070-219 05 84.

Ansvariga verksamhetsledare antecknar beställning av de olika lokalerna på bokningslistor som finns uppsatta på anslagstavlan i Galathea.
Om du är funktionär eller av annan anledning behöver nyckel till Galathea hämtas denna måndagar mellan kl. 10.00 och 12.00 då kontoret är bemannat. Nyckel återlämnas på samma tider.

Parkering: Vi disponerar några P-platser för bil alldeles till höger om ingången till Galathea.

För annan parkering på Trängenområdet kontakta Ingemar Berggren 070-646 04 45, för att få ett parkeringstillstånd.