Månadsträff september

• Olle Gustavsson
  • Susanne Klare´n och Tommy Sörensen

MÅNADSTRÄFF HOS SPF SENIORERNA

SPF seniorerna i Värnamo hade på måndagen månadsträff och ordförande Hildegard Ek kunde hälsa ca 120 medlemmar varav flera nya välkomna.
Marianne Blixt från Vuxenskolan informerade om vilka studiecirklar som erbjuds och dom finns också presenterade i broschyrer och på vår hemsida.
För underhållningen svarade Susanne Klarén, Olle Gustafsson och Tommy Sörensen dom framförde ett musikprogram med idel kända melodier, uppskattat.
Torsdagen 21/9 med gemensam avresa 13.00 från Willys parkering till Högakulls naturreservat där det bl a blir korvgrillning.
Tisdagen 17/10 är det Seniormässa i Gummifabriken och vår förening blir en av många utställare.
Onsdagen 25/10 blir det ett besök hos  Fryele keramik, avresa från församlingshemmets parkering 13.30.
Träffen avslutas med sedvanlig lotteridragning.
Text och bild Leif Hultman