Månadsträff april

• Dag Mennborg
  • Börge och Hildegard

MODEVISNING HOS SPF SENIORERNA
SPF seniorerna i Värnamo hade på måndagen modevisning och 110 medlemmar visade intresse av att se vårens mode för damer och herrar, tack till de modeller som ställde upp och visade kläder som olika butiker bidraget med. Musiken under visningen framfördes av Börge Larsson.
Information lämnades också om en kultur och grilleftermiddag tisdagen 23/5 till Moens kulturgård avresa med egna bilar från Willys parkering 13.00. Föreningen bjuder på korv och måltidsdryck vill du även ha kaffe får du själv ta med detta.
Eva Karlsson och Christina Karlsson håller på att planera för kommande onsdagsutflykter som startar till sommaren, datum och resmål kommer att presenteras på hemsida och programblad.
Nästa månadsträff 15/5 gästas vi av komikern Andreas Ljung som framför egna sketcher och visor en del av hans material är skrivet av hans välkände far Mats Ljung.
Text och bild Leif Hultman