Månadsträff oktober

• Glada medlemmar
  • Läckert fikabröd
  • Jessika som Carola
  • "Fångad av en stormvind"
  • Glada medlemmar
  • Läckert fikabröd
  • Jessika som Carola
  • "Fångad av en stormvind"

CAROLA HOS SPF SENIORERNA

SPF seniorerna hade på måndagseftermiddagen månadsträff vilken inleddes med att ordförande Hildegard Ek hälsade välkommen.
Därefter informerades om att vi ska  äta julbord  måndagen 12 dec kl 13.00 och anmälan ska vara senast 5 dec, ytterligare info via mail o hemsida.
Fredagen 27/1 2023 har vi erbjudits att följa med PRO och se på Falkenbergsrevyn ytterligare info om detta kommer senare.
Reseansvarig Birgitta Eltéus planerar resor till  Kosta, Stockholm och Bosjökloster
För underhållningen svarade Jessica Persson och Lars Magnusson, Jessica startade sin revybana hos Sven Slättengrens nyårsrevyer och hon driver revyverksamhet i Osby där hon för övrigt är bosatt. Hon bjöd på ett mycket underhållande program med sketcher, som för övrigt gick i Sven Slättengrens anda, hon gjorde bl a också en porträttlik imitation av Carola och Fångad av en stormvind med fläkt som sköttes klanderfritt av Bo Johansson.
Träffen avslutades som brukligt med kaffe och lotteridragningar

Text  Leif Hultman, Bild Leif Hultman och Christina Karlsson