Årsmöte 2024

• Hidegard Ek och Birgitta Lewerth
  • Anette Johansson, Leif Hultman och Dag Mennborg

ÅRSMÖTE SPF VÄRNAMO
Ordförande Hildegard Ek hälsade 98 medlemmar välkomna till SPF:s årsmöte som inleddes med parentation över avlidna medlemmar under 2023.
Därefter vidtogs förhandlingar med Leif Hultman som ordf och Dag Mennborg sekr.
Hildegard omvaldes till ordf, Anette Johansson kassör, Dag Mennborg sekr, övriga ledamöter är Brita Berglund, Anna-Lisa Johansson, Birgitta Dagsberg, Bengt Lindahl, Ann-Marie Johansson och Leif Hultman.
Revisorer är Stina Collbo och Rune Wiktorsson
Styrelsen beviljades ansvarsfrihet för år 2023.
Eftersom medlemsavgift höjts från förbund och distr beslutar årsmötet att höja medlemsavgiften till 300:-/år och medlem.
Innan årsmötet avslutades blev Birgitta Lewerth utsedd hedersmedlem och övriga funktionärer som avslutade sina olika spetsfunktionärer avtackades med blommor, därdefter avslutade ordf årsmötet.
För underhållningen svarade Daniel och Stina Hjelm med ett uppskattat sång/musikprogram.
Föreningen bjöd på kaffe och semlor

Text Leif Hultman och bild Christina Karlsson