Månadsträff 22 november

Onsdagen den 22 november träffades cirka 90 medlemmar i SPF Bollnäs på Kämpens i Bollnäs.

• Foto. Christina Nyberg

Årets sista månadsmöte för SPF Bollnäs

Ordförande Maud Kvarnäng hälsade alla välkomna och konstaterade att det var sista mötet för detta året men vi möts igen den 24 januari 2024, samt att det bara var en månad kvar till vintersolståndet då ljuset sakta men säkert återvänder.

Ett fullsatt Kämpens

Det intogs en matig jullandgång med dryck och kaffe och pepparkakor innan vårt jullotteri tog vid. Det var många vinster och flera av deltagarna vann inte bara en gång utan flera.

Stämningen var på topp och när vi avslutat på Kämpens gick vi till Mobackes och tittade på deras amaryllisutställning. Den var, som vanligt, mycket vacker och sevärd.

Christina Nyberg