Teatererbjudande 21, 22 och 23 maj kl. 14.00 på Teaterverket Västman, Västmannagatan 54.

SPF-medlemmar erbjuds specialpris och ett samtal efter föreställningen om bakgrund m.m.

För er SPF-medlemmar ingår ett litet "eftersnack med kaffe” direkt efter föreställningen för den som vill.
Jag berättar om de verkliga händelser som ligger till grund för pjäsen, arbetet med föreställningen samt svarar på frågor från er kring detta.

Pensionärer betalar bara 80 kr /person. Alla detaljer hittar ni i den bifogade Pdf-filen.
Erbjudandet gäller föreställningarna den 21, 22 och 23 maj kl 14.00 på Teaterverket Västman, Västmannagatan 54. Teaterverkets lokaler är tyvärr inte tillgänglighetsanpassade.

Detaljerad information om föreställningen, biljettbeställning mm får du i den bifogade PDF:en eller genom ett besök på Teaterverkets hemsida

Välkomna!
Michael Lechner