2017 - Surströmmingsfest 17 augusti.

Surströmmingsfest på Brux restaurang, Tjänstemannagatan 3, klockan 16.00.

• Trebadurerna - Vi består av tre medlemmar; Sven-Olof, Inga-Lill och Totte. Vi är inte enbart ett band, vi är även en familj som består av mor, far och son.

Program: Underhållning från Jämtland:

• Trebadurerna - Vi består av tre medlemmar; Sven-Olof, Inga-Lill och Totte. Vi är inte enbart ett band, vi är även en familj som består av mor, far och son. Vid vissa tillställningar så spelar Trebadurerna även i en sättning av två personer, Inga-Lill och Sven-Olof. "Vårt mål är att alla ska ha med sig ett leende hem".
  • Lotteri.

Pris: SPF medlem 100kr, icke medlem 177kr.
Till den som inte föredrar dagens läckerhet serveras en god paj. Ramlösa eller lättöl och kaffe ingår.
OBS! Bindande anmälan senast 15 augusti till: Ronny Edmark telefon: 0768216896, eller e-post ronny.edmark@telia.com.
Varmt välkommen!

Medarrangör: Studieförbundet Vuxenskolan.

Referat surströmmingsfest på Brux 17 augusti 2017.