Verksamhetsberättelse 2016

Styrelsen för SPF Seniorerna Club Centrum avger följande berättelse över verksamhetsåret 2016

Föreningen avhöll sitt årsmöte enligt stadgarna den 8 februari, med Clas Löfgren som ordförande.
Efter mötets öppnande, hölls en högtidlig parentation över de medlemmar som avlidit under året. Denna ceremoni förrättades av Rune Östberg, som tände ett ljus för var och en av de avlidna samt läste upp deras namn.

Under året hölls 6 stycken månadsmöten med varierande underhållning och med smakliga förtäringar Därutöver gjordes en kombinerad nöjes och bridgeresa med Viking Line till Åland. Den årliga kyrkresan gick tyvärr inte att genomföra detta år. Sist men inte minst arrangerade vår festkommitté den 10 september en lyckad jubileumsfest för vår 30 år långa verksamhet, med god mat och trevlig gemenskap. Medlemmarna fyllde Odd Fellows festvåning till sista plats. Klubben uppvaktades av de övriga föreningarna i vårt distrikt, genom vår distriktsordförande Tommy Magnusson.
Med dessa ord vill styrelsen tacka för detta år och hoppas att det nya verksamhetsåret blir ännu bättre.