SPF satsar mer på Facebook!

Jag vill slå ett slag för Facebook, i dessa tider av isolering! SPF Seniorerna har nu satsat extra mycket på att sprida information, tips och möjligheter till att få kontakter och vänner, särskilt riktad till oss äldre, just genom Facebook!

Tidigare medlemssidor har nu utökats med fler grupper, där medlemmar själva kan kommunicera, både med gamla och nya vänner!

Hur gör man för att komma åt dem? Läs vidare nedan!

Du som redan är användare, kan lätt söka på de gruppnamn som du ser ovan, på bilden! Mer renodlad information finner man på Facebookssidorna, under namnen SPF Seniorerna, tidningen Senioren, och så finns ju vår egen sida också: SPF Seniorerna Arvika! Och flera andra föreningssidor. Leta i sökrutan överst i ditt flöde, och ansök om att gå med! Det är trevligt!

Du som ännu inte har ett FaceBook-konto, - det är ett bra tillfälle att bli det nu!!

Behöver du hjälp? SPF Seniorerna har en egen Facebook-skola, som vi skrivit om tidigare på den här sidan. Lätt att följa!

Här finner du den!