Bli medlem, Bra!

Välkommna till SPF seniorerna i Grillby.
Efter ett långt och innehållsrikt arbetsliv närmar vi oss sakta men säkert den tid som seniorer då vi själva får råda över tid och rum. Många ser fram emot det och vissa gruvar sig för att bli pensionärer. Det finns ingen anledning att känna på det viset, tvärt om, föreningslivet har mycket att erbjuda där man kan delta i olika aktiviteter och underhållning av olika slag. Vi bifogar ett extra nummer av programmet så du kan lämna till någon intresserad vän som kan tänka sig att gå med i vår förening när tiden är inne.
Vi inom SPF seniorerna Grillby är den lagom stora föreningen som erbjuder kamratskap och nya som gamla vänner som du kan prata och umgås med samt ha trevligt tillsammans med, t.ex. hemliga resor, bussresor, och bra underhållning på våra månadsmöten m.m.
Dessutom erbjuder föreningen försäkring, samt rabatter och erbjudanden av olika slag. En mycket fin medlems tidning/SENIOREN/som ingår i årsavgiften som inte är högre än 260: -
Som medlem i SPF seniorerna bidrar du också med att föra våra intressen vidare för att påverka kommun och regering så att vi på det viset kan behålla och förbättra den vård och omsorg, och andra behov som kan uppstå med åren, det förtjänar vi efter ett långt arbetsliv. Fråga någon bekant som är med i vår förening eller så är du välkommen att höra av dig till någon av oss i styrelsen så blir du väl mottagen.
Genom att GOOGLA, söka, på /SPF seniorerna Grillby/ så hittar du vår Hemsida med tel. nummer och lite till om allt vi gör tillsammans.
Varmt välkommna,

styrelsen