Höst serien 22-11 nyrenoverat

Årets höst serie i Boule gick inte så bra för de våra trotts träning i vått och torrt. Men vår kära sport är sådan, upp och ner, men vi kommer igen till vår serien, som börjar den 21 februari.
Är man vän medlem i södra Trögd får man träna året runt för en engångssumma på föreningens tider.

Två av årets Boule tävlingar, höst serien och Milles Minne, avslutades i den nyrenoverade Vikinghallen. Nu kan vi inte skylla på banorna längre om vi spelar dåligt. Vikinghallen hade inte funnits om inte alla som helhjärtat ideellt jobbat med allt som ska göras. Med tävlingarna gör den nuvarande ledningen ett fantastiskt jobb. Man har till och med ett datasystem som Gilbert har tagit fram vilket underlättar otroligt mycket, och så är det alltid roligt att hamna på prispallen. För Grillbys tre lag var det ingen bra dag i finalen men spelade ändå väldigt bra i grundspelet.
För att bli vän medlem i Södra Trögd är priset 70:- samt 400:- för att träna minst tre gånger i veckan på föreningens tider.
Tävlingarna avslutades med Milles minne som spelas varje år till minne av Evald Andersson som var en känd profil i Södra Trögd .
De nyrenoverade lokalerna var härliga att spela i.
Bra jobbat alla frivilliga.
Se bilder nedan.