Den årliga höstturneringen

Den årliga SPF Seniorernas bouleturniring mellan föreningarna Landsbrobygden,   Skirö-Alseda och Vetlanda har spelats under 3 onsdagar i september på Kullens Boule där SPF Seniorerna Vetlanda var värd.

Det blev en mycket jämn turnering, sammanlagda resultat:                                                  1:a Landsbrobygden med 22,5 vinster, 2:a Skirö-Alseda med 22 vinster och 3:a Vetlanda med 21,5 vinster.

I finalspelet segrade Vetlandas Thomas Hirsch och Sven-Olof Hed med 13-9 över Landsbrobygdens Harald Simonsson och Lars-Olov Åreström.                                           På 3:e plats kom Skirö-Alsedas Elisabeth Jonsson och Bengt Ekvall som segrade över klubbkompisarna Margit och Kennert Johansson