ÄNTLIGEN! Nya inlägg på hemsidan igen!

Den uppmärksamma läsaren har kunnat notera att inget nytt har tillkommit på vår hemsida, ända sedan den 21 februari! Detsamma har gällt förbundet, alla distrikt och föreningar över hela landet! Samtidigt som vi alla haft ett stort behov av att nå ut med information, - både om saker som skett under tiden efter, och så förstås om allt i kölvattnet efter Corona!

Redigeringsfunktionen är dock fortfarande skakig. För att undvika överbelastning och risk för att systemet kraschar igen, så är vi nu ombedda att nu först prioritera information om det aktuella nuläget, men mer kommer sedan.

Vi i SPF Seniorerna Jössebygden följer givetvis förbundets riktlinjer vad gäller möten och aktiviteter.

2020 års Jösseblad kommer snart i era brevlådor, och där kan man läsa om alla våra planer för hela året, så som de såg ut! Just nu stämmer dock inte plan och verklighet överens, - vi ställer nu in alla kommande programpunkter, tills vidare!

Och skulle Du behöva få hjälp med något i vardagen, så tveka inte att höra av dig till någon av oss i styrelsen!

Vi ber er nu att följa vad som händer i föreningen, här på hemsidan! Förhoppningsvis ska den nu fortsätta att fungera, och vi hoppas förstås på att vi ska kunna komma tillbaka och göra saker tillsammans igen. Snart!

Alla kommande förändringar kommer att presenteras här!