Medlemsförmåner

Ny medlemsförmån! My Safety erbjuder nu ID-skydd Bas till SPF-medlemmar utan kostnad.
Som medlem i SPF Seniorerna har du tillgång till ett antal centrala förmåner. Idag har jag glädjen att presentera en helt ny partner-my Safety- som har ett fint erbjudande till alla medlemmar. Helt kostnadsfritt dessutom.

Vänliga hälsningar
Veronica Sjölin
SPF Seniorerna.                                                                Kommentar 1:
Detta är ID-skydd Bas,
-Spärrtjänst- Du får hjälp att spärra ID-handlingar, betalkort.
Spärrtjänsten fungerar dygnet runt över hela världen.                               -Spärr av personnummer,
-Rådgivning. Du får vägledning om du fått felaktiga räkningar, betalningskrav eller om det gjorts felaktiga kortköp vid förlorade bank- eller betalkort.

Kommentar 2.
Genom att betala en avgift kan man få inte bara rådgivning utan även hjälp med att hantera dessa ärenden i händelse av ID-kapning.

Föreningsförmåner

Distriktsförmåner