Bli medlem

OBS1! Om du bockar ur rutan (tar bort bocken) "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar.

OBS 2! Du kan ta bort bocken efter att du accepterarat färsäkrings erbjudandet, eller andra erbjudanden, via "Mina sidor".

Mer information om Medlemskot finns här

Plogen Plusgiro
6412645-1
Beslut har tagits om central uppbörd. Förbundet skickar en information till din bank om medlemsavgiftens storlek och när den ska vara betald.

Betala med e-faktura
Det är vår förhoppning är att tjänsten ska vara klar i december.
Logga in på din internetbank och läs om hur du gör för att aktivera tjänsten e-faktura och lägga till SPF Seniorerna som betalningsmottagare.
Det är viktigt att så många medlemmar som möjligt aktiverar tjänsten under december månad. På detta sätt sparar vi både miljö och medlemmarnas pengar. Dessutom blir det enklare för dig när du ska betala din medlemsavgift eftersom du slipper knappa in alla siffror

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 230,00kr