Smart Senior

Tack vare ett samarbete mellan Smart Senior och SPF Seniorerna Östergötland har du nu möjlighet att få medlemskap i Smart Senior - helt kostnadsfritt!

Med Smart Senior får du tillgång till hundratals rabatter från ett 100-tal företag och fler tillkommer hela tiden. Du hittar alltid alla aktuella rabatter på www.smartsenior.se. För att ta del av alla rabatter måste du först registrera dig som medlem i Smart Senior.

Medlemstidningen Extra Smart utkommer fyra gånger om året och finns att läsa kostnadsfritt på www.smartsenior.se/extrasmart. Vill du ha den hem i brevlådan kan du lägga till den för 39 kr för fyra nummer. Det gör du i samband med att du registrerar dig som medlem.

Som medlem i SPF Seniorerna får du 36 månaders gratis medlemskap i Smart Senior (värde 299 kr) som en medlemsförmån till ditt medlemskap i SPF Seniorerna.

Registrera dig!
Gå in på Smart Seniors sida - www.smartsenior.se/spf - och registrera dig för gratis medlemskap i Smart Senior. Använd rabattkoden SPF2020 vid registrering. Du får en bekräftelse till din mailadress på ditt medlemskap och kan börja nyttja rabatterna direkt!

Om du önskar ett fysiskt plastkort hemskickat kan du välja till det för endast 35 kr när du registrerar dig som medlem.

Ditt Smart Senior-kort finns digitalt i Smart Seniors egen app och under "Min sida" när du är inloggad och fungerar utmärkt på surfplattor och smartphones. Det fungerar på samma sätt som ett fysiskt plastkort.

Förlängning av medlemskap i Smart Senior
OBS! När du via epost blir uppmanad att uppgradera/förlänga ditt medlemskap ska du använda rabattkoden SPF2020f.

Kontakt
Har du några funderingar är du alltid välkommen att kontakta Smart Senior medlemsservice på telefon 08 410 426 10 eller via mail info@smartsenior.se. Uppge SPFOST när du har kontakt med Smart Senior.

Här kan du ladda ned informationsbladet från Smart Senior.