IT-café i samarbete med SeniorNet

Måndag 11 mars kl 13.00 startar SPF och SeniorNet ett nytt samarbete på Clevegården.

Varje helgfri måndag fr.o.m 11 mars t o m den 27 maj blir det IT-café 13.00-16.00 på Clevegården för att avhjälpa fel på digital utrustning. Du behöver ta med den digitala utrustning som du behöver hjälp med.

Ingen föranmälan eller tidsbeställning utan man kommer till Clevegården och tar kanske en fika medan man väntar på sin tur. Fikat bjuder SPF Seniorerna Hammarö på.

Kostnad per besök är 30 kr om man är medlem i SeniorNet och 60 kr om man inte är medlem
Medlemskap i SeniorNet är inget krav men om man vill bli medlem där är medlemsavgiften 250 kr/år.

Mer information finns i den folder alla våra medlemmar fått via e-post. Klicka här för att läsa foldern.

OBS! IT-Caféet ersätter inte våra studiecirklar som handlar om digital utrustning utan är ett komplement.