Bordtennis

Bordtennisen i SPF Hammarö pågår hela året med uppehåll i juli. Vi träffas och spelar på tisdagar och torsdagar kl 10-12 i Skoghalls Bordtennisklubbs lokaler på Bruksgatan 22, Skoghall.

Kom gärna och provspela! För att sedan fortsätta att vara med och spela behöver du vara medlem i Skoghalls bordtennisklubb. Medlemsavgiften är 300:-/år.
En tisdag i månaden kolliderar bordtennisen med föreningens styrelsemöte. Dessa tisdagar flyttas träningen till kl 13. Kontaktperson för bordtennisen är Wolf Pieske som du når på telefon 076-769 90 22 eller mail wolfamigo@yahoo.se.

Den 7-8 maj 2022 inbjöd SPF Seniorerna Hammarö och Skoghalls BTK till lyckat SPF-mästerskap i bordtennis. Du kan läsa om detta och se bilder från evenemanget under rubriken Referat.