2022-11-20 SUPERKONSERT - SUPERSUCCÉ

460 besökare lämnade konserten med ett leende på läpparna och superlativer, som: "Vilket tryck!", "Jag är salig!", "Va bra!", "Det gör vi om!", "De gav allt".
Och lyckligast av alla var nog Leif Allvin, som rättmätigt sög åt sig av succén.

Superkonserten var ett led i  (1) att komma igång ordentligt efter pandemin och (2) för att också locka nya medlemmar till Vintergäcken.

Vad avser (1) att komma i gång så var många förbluffade över besöksantalet. En verklig fullträff. En hel busslast kom till och med resande från Kungälv. Ett tag spreds till och med en viss oro: "Vi har väl inte sålt för många biljetter?" - Nej! Alla 460 besökare fick plats och alla såg och hörde bra.

När det gäller (2) att locka nya medlemmar så var den också en magnet. Tillsammans med övriga värvningsaktiviteter har vi fått in över 60 medlemsansökningar sedan den 1 oktober.

Programblad VÄLKOMNA till SUPERKONSERT på Råda Rum den 20 november.  PROGRAMBLAD

Push i LOKALPRESSEN, MM

Inbjudan Boka in söndag den 20 november kl. 18.30 SUPERKONSERT på Råda Rum

Inlägg 2022-11-21 : Bengt G Bengtsson, 0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com