Medlemsförmåner, centralt och lokalt

Som medlem i SPF Seniorerna har du ett flertal centrala förmåner. Dessa framgår nedan. Parallellt med dessa har Vintergäcken lokala överenskommelser, som framgår av fliken till vänster.

Förbundet satsar på kvalitet, service samt specialsydda erbjudanden för medlemmarna.

Länk till Medlemsförmåner

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Det tidigare "Taxikortet" med Taxikurir 27 27 27 gäller fortfarande men kommer inte att delas ut i fortsättningen. Det ersätts med en app i mobilen.

Se Lokala förmåner - CABONLINE

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Genom medlemsskapet i SPF Seniorerna har du också gratis tillgång till massvis med rabatter via:

Gå till SMART SENIOR

och ange Bohusdistriktets kod spfboh2016f (rabattkod)

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Men kom ihåg att den viktigaste medlemsförmånen är att få delta i föreningens kurser, månadsmöten, studiebesök och utflykter, resor, föreläsningar, konserter och övriga evenemang. Eller rent av som funktionär i föreningen. Detta är hälsovård.