Månadsmöte den 24 januari 2024

2024 års första möte hölls den 24 januari. Förutom en del information, kaffe och lotteridragning stod ett musikquiz på programmet.

• ......och lotterna väntar på dragning.
  • Musikquiz på gång.
  • ......och lotterna väntar på dragning.
  • Musikquiz på gång.

Årets första möte hölls den 24 februari. Ordförande Lars Ekbäck hälsade alla välkomna och informerade därefter medlemmarna om KPHR ( Kommunala Pensions och HandikappRådet ) men även om en aktivitet som börjar redan vecka 5, LÄR DIG DIN SMARTPHONE. Kent Dahlberg informerade om den kommande Loppisen under www-helgen den 15-17 februari.Viktigt är att det kommer in saker, som ska vara prissatta av inlämnaren, till försäljningen. Medlemmarna uppmanades att söka i sin gömmor där hemma..Från aktivitetskommittèn tipsade IngaBritt om fler aktiviteter, vilka alla går att läsa om på hemsidan under  "Vad händer framöver".
Köksgruppen serverade därefter kaffe, en god smörgås och kaka.
Mats Landin,  spfmedlem men även känd från Vilhelmina jazzorkester var dagens "underhållare" och bidrog med ett eget musikquiz, vilket han själv spelade till.
Mötet avslutade som vanligt med lotteridragning.
Nästa möte, Årsmötet, är den 28 februari då det bjuds på kaffe och semla.