Våravslutning och 20-års Jubileum

29 maj 2024 i Söderköping

VÄLKOMMEN TILL VÅRAVSLUTNING OCH 20-ÅRS JUBILEUM!

SPF Seniorerna Vreta kloster bjuder in till en våravslutning och ett 20-års jubileum 29 maj i Söderköping. Vi möter upp varandra ca klockan 12.30 på Söderköpings Brunn. Vi inleder med en välkomstdrink och avnjuter därefter en lunch tillsammans. Lunchen serveras ca klockan 13.00 och på menyn står Wallenbergare, dessert och bordsvatten. Innan hemfärden dricker vi kaffe med jubileumstårta.

Priset för lunchen och eftermiddagskaffet är 330 kr per person.

Under eftermiddagen lyssnar vi på musikunderhållning av Claes Löfgren och Marcus Östlund. Vi förmedlar också minnen från föreningens 20 år.

En buss avgår från Linköpings Fjärrbussterminal klockan 11.00 och därefter olika hållplatser i Vreta kloster och Ljungsbro Tiderna för dessa meddelas senare. Bussen tar 48 passagerare, så först till kvarn! Vi andra tar oss dit med egen bil. Vi uppmanar därför om möjligt till samåkning! Hemresan startar klockan 16.00 och sista hållplatsen i Linköping beräknas till ca klockan17.30.

Priset för bussresan är 140 kr per person.

Totalt för lunchen mm och bussen således 470 kr per person.

Du gör din anmälan till såväl lunchen som bussen till Arne Pihlström resor2@spfvretakloster.se eller 070-576 69 66.

Vi önskar Era anmälningar senast tisdagen den 7 maj. Datumet är också sista dagen för inbetalningen, som du gör till föreningens bankgiro 5088-9344. Anmälan är bindande!

Vi ser fram emot en minnesvärd eftermiddag!

Hjärtligt välkomna!

Läs som PDF