Månadsmöten

Välkommen till SPF Seniorerna Vreta kloster

Styrelsen hälsar dig varmt välkommen till våra sammankomster.                     Medlemmar från andra SPF föreningar är också varmt välkomna.

Möteslokal och anmälan

Månadsmöten hålls i Cloettas restaurang Tre Bröder Ljungsbro om inte annat anges.

Insläpp från klockan 14.45. Avgift 100 kr om inte annat anges. Avgiften kan betalas kontant eller med Swish nr: 123 505 57 93.  I entrébiljetten ingår en vinstchans av en fri entré.

Anmälan till Ulla-Britt Ström  anmalan@spfvretakloster.se . 013-66490.
Anmälan senast måndag klockan 12.00 i samma vecka som mötet sker

Enligt beslut på föreningens årsmöte 2023, så gäller bindande anmälan för alla arrangemang som anordnas av föreningen. Det innebär att eventuella avbokningar måste ske senast sista dagen för anmälan till arrangemanget. I annat fall kommer föreningen att ta ut den aktuella deltgaravgiften och någon återbetalning av en förskottsbetalning kommer inte heller att ske.

För resor som anordnas av ett reseföretag gäller företagets avbokningsregler.

Anmälan till resor:                                                                                                                                     Arne Pihlström, resor2@spfvretakloster.se, 070-576 69 66
Christina Pihlström, resor3@spfvretakloster.se,

SPF Seniorerna Vreta kloster bankgiro 5088-9344