"An Offer You Can't Refuse". Ida Sand och Loud’n Proud på Råda Rum den 21 april kl. 19.00

Ida Sand har soul, gospel och jazz i blodet. Tillsammans med kören Loud’n Proud får vi en härlig konsert med musik inom genrerna soul, gospel och jazz.
Läs om SPECIALPRIS FÖR VINTERGÄCKEN nedan!

Konsert med Ida Sand och Loud’n Proud

Ida Sand har soul, gospel och jazz i blodet.Hon har släppt sex album på den tyska labeln ACT (Naxos) och gjort ett flertal samarbeten med trombonisten Nils Landgren. Det senaste albumet Do You Hear Me Now? (2021) är hennes mest personliga produktion, då hon skrivit all text och musik. Hon har samarbetat med Carola, Bo Sundström, Christian Walz, Lisa Nilsson, Orup och många andra.

Råda Rum är glada att över att få välkomna en sångerska som engagerar och griper tag och svänger som få. Tillsammans med kören Loud’n Proud under ledning av Kristian Hvitfeldt kommer det bli en kväll att minnas.

Biljett: 250 kr via Tickster 200 kr, vid köp av biljetter i Råda Rums reception!

Läs mer på    Ida Sand och Loud’n Proud

och se Ida Sands inbjudan.

Mejl från Råda Rum: Vintergäcken har ju ordnat ett flertal konserter i Råda Rum, vilket vi är väldigt glada för. Vi har en konsert inbokad med Ida Sand och kören Loud’n Proud den 21 april. Det blir musik inom genrerna soul, gospel och jazz. Vi skulle vilja erbjuda Vintergäckens medlemmar ett rabatterat pris till konserten. Ordinarie biljettpris: 250 kr (via Tickster). Erbjudande med rabatt: 200 kr (förköps i Råda Rum).

OBSERVERA! Specialpris för Vintergäckens medlemmar: 200 kr, vid köp av biljetter i Råda Rums reception!

Ange: "Medlem i SPF Vintergäcken", vid köp.

Inlägg (2024-03-23): Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!