SECOND LINE JAZZBAND, söndag den 14 januari kl. 18.00 på Råda Rum, biljetter i bokhandeln

BILJETTER ÄVEN PÅ RÅDA RUM från 17.00 på konsertdagen!
Tag chansen att unna dig glädjen att lyssna till ett av Europas mest populära traditionella jazzband. På hemmaplan, Råda Rum, tillsammans med vänner och bekanta.

Evenemangskommittén med Leif Allvin inbjuder till en JAZZAFTON söndagen den 14 januari kl.18.00 på Råda Rum

Som ett led i återstart efter pandemin och medlemsrekrytering fortsätter vi succén med högklassiga konserter till budgetpris.
Vi är därför glada att kunna inbjuda till en konsert med

SECOND LINE JAZZBAND

Second Line är ett jazzband från Göteborg som bildades 1989 och som fortfarande är högaktuella då bandet spelar klassisk svängig och glad jazzmusik, som är lätt att ta till sig även för den ovane spisaren. Musikerna tillhör eliten inom denna genre. Bandet har etablerat sig som ett av Europas mest populära traditionella jazzband och har många spelningar runt om i Sverige och i Europa.

Medlemsvärvning

Råda Rum tar bekvämt 500 personer. Vi vänder oss därför också till allmänheten med inbjudan. Detta kommer att ske i sociala medier, med annonser i pressen och med affischer på lämpliga ställen. Så var observant och propagera vitt och brett om denna konsert.

Det finns gott om plats att bjuda med vänner och bekanta för en härlig kväll.

Alla är välkomna. Inget krav att vara medlem i SPF Seniorerna.
OBS! Vänta inte för länge med att köpa biljett! (när de väl släppts)

Mer fakta under postern.

Poster : Råda Rum SECOND LINE JAZZBAND

Länk till: Råda Rum

Länk till: SECOND LINE JAZZBAND

Entré: 200 kr (För såväl medlemmar som icke medlemmar).

Biljetter: Kan förköpas i Mölnlycke Bok & Pappershandel AB fram till den 13 januari kl. 14.00.

Biljetter kan också, i mån av tillgång, köpas på plats i Råda Rum den 14 januari, från kl. 17.00. Swish eller kontant, (jämna pengar, TACK).

Insläpp kl. 17.30 (Onumrerade platser).

Konserten börjar kl 18.00. (2 x 45 min plus ½ h paus).

Något att äta innan konserten?

Råda Rum, Restaurang & bar: Vår restaurang är öppen för den som är sugen på något innan, under pausen eller efter konserten.

Kvällens erbjudande från köket
Varmrätt på buffé, 189:-
Ljummen inkokt lax med dijonhollandaise, tunnhyvlad fänkål med apelsin och dill, kokt potatis.

Boka bord
Via bokning@radarum.se eller 031-338 21 00

Hjärtligt välkomna till en minnesvärd kväll

Evenemangskommittén / Leif Allvin

Leif Allvin svarar också på frågor om något skulle vara otydligt, leif.allvin@telia.com eller telefon 0760-45 86 07

Inlägg 2023-11-22: Bengt G Bengtsson, 0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!