DU ÄR BEHÖVD! Programkommittén söker hjälp.

Vintergäckens månadsmöten är en viktig del i föreningens verksamhet.
Åse Nielsen och Karin Svensson har åtagit sig att ratta månadsmötena, tillsammans med Värdkommitté och Välkomstgrupp.
Men de behöver fler medlemmar i sin grupp. Du "är behövd".

De flesta aktiviteter, som kurser, föredrag, resor, studiebesök m.m. har ofta ett begränsat deltagarantal.

Vintergäckens månadsmöten tjänar därför som ett kitt, tvärs över all annan verksamhet. Här träffar bridgespelare, boulespelare, konstnärer och släktforskare de som inte deltar i någon annan verksamhet, för att dricka kaffe (vid möten i Hulebäcksgymnasiet), umgås, få den senaste informationen och lyssna till ett artistframträdande eller ett aktuellt föredrag.

I Hulebäcksgymnasiets matsal kan vi samlas upp till 250 personer.

Men de behöver fler medlemmar i sin grupp. Du "är behövd".

Då månadsmötet  är en viktig del i föreningens verksamhet måste vi alla hjälpas åt att besätta denna viktiga kommitté. Så tveka nu inte att kontakta Åse eller Karin för att hjälpa till. Vet Du någon annan  som också skulle passa i gruppen så vidtala vederbörande. Ni behövs. Och vet ni vad? Att vara behövd viktigt för hälsan.

Inlägg 2023-03-16 : Bengt G Bengtsson, 0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com