TACK

TACK för det fina kortet
TACK för det stora gensvaret på hemsidan och på Facebook
TACK för alla bidrag till innehåll på hemsidan.

TACK för det fina kortet.

Föreningens konstnärer gör ett fantastiskt jobb med att producera unika konstverk, vår och höst. Och studiekommittén gör (förutom sin huvuduppgift att skapa ett makalöst kursutbud) ett jättejobb med att skriva alla dessa kort. TACK.

TACK för det stora gensvaret på hemsidan och på Facebook

I dag ligger besöksfrekvensen på vår hemsida på 15 besök/medlem och månad. Motsvarande för hela SPF är 5 besök/medlem och månad. Ni är tre gånger så flitiga hemsidesanvändare som ”medel-SPF: aren”. TACK.

Antalet besökare på vår Facebook-sida ökar stadigt. Vi har nu 255 följare och flera inlägg under våren har nått upp mot 4000 tittare. TACK.

TACK för alla bidrag till innehåll på hemsidan.

Dessa fina resultat är möjliga endast tack vare det fina utbud av aktiviteter som de olika kommittéerna presterar och de foton, rapporter och referat som kommer in från er som deltar i aktiviteterna. TACK.

Så önskar jag er en trevlig midsommar. Ja, inte bara midsommar, utan en härlig sommar.

Och glöm inte att titta in på hemsidan då vi fortfarande skall komplettera programmet med kursverksamheten, månadsmöten och eventuellt övriga jippon.

En tacksam webbredaktör

Bengt