EXTRA KONSERT torsdag den 17 december kl 15.30, med Negar Zarassi, på "nätet"

Med en Zoom-sändning, kommer konserten bli tillgänglig för alla medlemmar. Detta tack vare "Mötesplats Vintergatan" (produktion) och "Studieförbundet Vuxenskolan" (distribution). Ett gruppmejl med inloggningslänk kommer att sändas ut i morgon, onsdag den 16 december.

• Mötesplats Vintergatan, Lundby Stadsdelsförvaltning

Mötesplats Vintergatan är Lundbys första generationsöverskridande mötesplats. Här finns scen, konferensrum samt en ateljé för de kreativa. Här samlas medborgare i alla åldrar för att delta i eller skapa egna aktiviteter.

Vintergatan har genomfört en konsert med Negar Zarassi och Arne Murby (utan publik på plats). Konserten direktsändes den 1 december, men finns tillgänglig på FB.

Konserten bjuder på en skön blandning av opera, musikal och visa.
Negar Zarassi är en sångerska som med sin varma sopranröst når sin publik.

Vi har tjusats av hennes framträdande här på Mölnlycke kulturhus i januari 2019. LÄNK.

Vi har nu ordnat med en Zoom-sändning, som blir tillgänglig för alla medlemmar.

Tid: Torsdag den 17 december kl 15.30.

Ett gruppmejl med inloggningslänk sändes ut onsdag den 16 december.

Mer information om Negar hittar ni på: https://negarzarassi.com

Ett stort TACK till

• Mötesplats Vintergatan, Träffpunkterna i Lundby och Flunsåsparken, som tar detta fina initiativ.
  • Studieförbundet Vuxenskolan
  • Och till Negar, som hälsar till Vintergäcken och ser fram emot en konsert IRL!

Inlägg: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )